Bestuurswisselingen VVD Oss

Vasco van den Eertwegh is maandagavond tijdens de algemene ledenvergadering van de VVD-afdeling Oss e.o. gekozen tot nieuwe voorzitter van de VVD afdeling Oss e.o. Hij neemt de functie over van Bob Nijhuis, die na jarenlange voorzitterschap het stokje overdraagt aan deze zelfstandig ondernemer van VascoVins. Bob Nijhuis blijft tot na de komende raadsverkiezingen actief als bestuurslid bij de VVD.

Van den Eertwegh was al vice-voorzitter en daarvoor meerdere periodes actief als gemeentelijk commissielid. Hij was lid van de commissie bestuur en organisatie en van de commissie voorbereiding jaarrekening.

Tevens heeft er maandagavond een wissel van de penningmeester en PR-man plaatsgevonden. Plip Mozes heeft hier zijn stokje overgedragen aan Bob Ranzijn, die zich de nieuwe penningmeester mag noemen. Arno Kolijn geeft op zijn beurt het stokje door aan Erwin van Litsenburg, die de nieuwe PR-man van de VVD-afdeling Oss e.o. zal zijn.