Lijsttrekker VVD-afdeling Oss

OSS – Tijdens de op maandag 27 mei gehouden algemene ledenvergadering van de VVD-afdeling Oss e.o. is Gé Wagemakers  gekozen tot lijsttrekker van de VVD Oss e.o. voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.

Gé, die unaniem is gekozen, is sinds 2011 lid van de Osse gemeenteraad en voorzitter van de VVD fractie. Daarnaast is hij werkzaam bij de provincie Noord-Brabant als adviseur werklocaties waar hij zich voornamelijk bezig houdt met herstructurering van bedrijventerreinen, ontwikkeling van campussen en de economische ontwikkeling van de provincie in het algemeen.

Gé is een geboren en getogen Ossenaar, opgegroeid in een middenstandsgezin en heeft de Nicolaasschool en het Maaslandcollege doorlopen. Hij is afgestudeerd als Planoloog bij de Radboud Universiteit in Nijmegen. Gé is getrouwd en vader van drie kinderen. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met sport en hij is sinds enkele jaren een echte carnaval liefhebber.