Reina de Bruijn (VVD) kandidaat Eerste Kamer

Oss, 1 oktober 2014
Vandaag is bekend geworden dat wethouder Reina de Bruijn op een verkiesbare plaats staat voor de Eerste Kamer. De Bruijn staat nr. 16 op de conceptadvieslijst. In december volgt nog een ledenraadpleging. De definitieve kandidatenlijst wordt op 29 december gepubliceerd. Provinciale Staten kiest op 26 mei 2015 de leden voor de Eerste Kamer.

Gé Wagemakers is de lijsttrekker voor de VVD bij de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen. De Bruijn had al kenbaar gemaakt niet terug te willen keren in de gemeenteraad. Haar kandidatuur voor de Eerste Kamer betekent ook dat ze niet beschikbaar is voor een tweede termijn als wethouder. “De voorbereidingen op mijn nieuwe functie in Den Haag zijn al gestart. De VVD Oss is in goede handen bij Gé Wagemakers. Ik wens hem veel succes bij de verkiezingscampagne en bij alles wat daar op volgt”, aldus de Bruijn.

Vasco van den Eertwegh
Voorzitter VVD afdeling Oss

Voor nadere informatie verwijzen wij naar:

Ook kunt u contact opnemen met Reina de Bruijn, telefoon: 06 13572886, of Vasco van den Eertwegh 06 29028709