Gé Wagemakers wordt voorgedragen als lijsttrekker voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Wethouder Ruimtelijke Ontwikkeling ,Gé Wagemakers wordt voorgedragen als lijsttrekker voor de VVD voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018 in de gemeente Oss. Dit heeft het bestuur van het Lokale VVD netwerk Oss-Bernheze bekendgemaakt. De komende weken kunnen tegenkandidaten zich nog melden. De definitieve beslissing voor de lijsttrekker wordt genomen tijdens de ledenvergadering op 23 oktober 2017.

Door deze voordracht wil het bestuur van het lokale VVD netwerk het vertrouwen uitspreken in de wethouder en stabiliteit en daadkracht garanderen voor de komende periode. In het college heeft Gé Wagemakers als wethouder in Oss een aantal moeilijke dossiers in zijn portefeuille. Gé Wagemakers is onder andere zeer begaan met de leefbaarheid en het imago van het centrum in Oss en de infrastructuur in en rondom Oss. Ook maakt hij zich sterk voor een gezonde en duurzame woningmarkt in de gemeente Oss.

Naam: Gé Wagemakers
Woonplaats: Oss