Wie komt ons bestuur versterken?

Zie jij het zitten om als vrijwilliger mee te bouwen aan onze vereniging? Leg jij je ook niet zomaar neer bij bestaande omstandigheden, maar steek je liever de handen uit de mouwen voor een eerlijke én liberale samenleving in de gemeenten Oss en Bernheze? Wil jij samen met ons vooruitgang mogelijk maken door het liberale gedachtegoed uit te dragen binnen onze gemeenten en regio? Kandideer je dan voor het bestuur.

Wie zoeken we?

Energieke types die hypes en incidenten kunnen onderscheiden van structurele onrechtvaardigheden en willen bouwen aan onze vereniging. Geen vergadertijgers, maar leden die de handen uit de mouwen willen steken en dienstbaar willen zijn aan de vereniging.

Het Lokaal Netwerk VVD Oss-Bernheze wil zich nadrukkelijk liberaal blijven profileren in de regio en onze fracties en wethouder ondersteunen.

Wat wordt er van je verwacht?

Als bestuurslid word je gekozen door de leden, maar ben je niet direct betrokken bij de politieke agenda. Wel heb je als taak het bewaken van de continuïteit van de vereniging. Dit door de rol en uitvoering van de fractietaken te bewaken en te faciliteren, zodat de fractie zich volledig kan richten op de 'politieke' activiteiten.  Tevens stelt het bestuur formeel de kandidatenlijsten op voor de verkiezingen en heeft het een adviserende rol bij het samenstellen van de verkiezingsprogramma’s. Dit alles binnen de wettelijke bepalingen en de richtlijnen en statuten van de landelijke vereniging.

Heb je interesse?

Neem dan contact op met ons secretariaat via vvd.oss.bernheze@gmail.com