Bakkie Doen komt naar Oss

Als u zin heeft in een heerlijk vers gezet kopje koffie en goed gesprek met de VVD over uw buurt of Nederland, kom dat aanstaande donderdag 2 maart naar het plein met de fontein (Heuvel) in Oss. Daar staat op dat moment de Bakkie doen-truck met staatssecretaris Eric Wiebes, VVD-kandidaten Thierry Aartsen en Chantal Nijkerken-De Haan evenals bekende VVD-gezichten uit de gemeenteraad. De VVD wil graag weten wat er speelt in uw buurt en onder het genot van een vers bakkie komen vaak de mooiste gesprekken tot stand. Wat gaat goed in uw buurt? En wat kan er beter? Of heeft u een goed idee voor heel Nederland? Wij gaan graag met u in gesprek. We staan daarom van 13.30 tot 17.00 uur met de truck in het centrum.

Naast lokale fractieleden en de VVD-kandidaten staat ook staatssecretaris Eric Wiebes bij de truck van 14.00 tot 15.30 uur. Wiebes is staatssecretaris van Financiƫn dus als u, bijvoorbeeld, wilt praten over belastingen, arbeidsmarkt, ondernemen of de economie dan kunt u met hem in gesprek gaan